torsdag 20 januari 2011

2011 har det hunnit bli!

Hade en jättemysig jul och lagomt firande av nyår!
Barnen fick en massa bra saker och vi hade handlat en hel del. Måste ta mig i kragen och kolla om jag kommer ihåg och kan skriva upp vad de fick och av vem. Kan ju va kul sen och se. Ligger ganska efter med deras böker med, så det får bli endel pysselkvällar framöver. Men det e ju kul om jag tänker just att det e kul och inte ett måste ;)
Barnen, och herre gud va de utvecklas och blir så stora! Det e så facinerande! Ska lägga upp lite kort och komma med ett längre inlägg. Inom kort hoppas jag. Lär ju tappat en hel del läsare med tanke på mitt långa uppehåll. Men vill ju ha lite här för mitt eget minnes skull med, så bäst att skriva när man känner för det!
I sommar kom mer nummer tre i familjen! Längtar till UL!!
Sitter uppe med en tjej som verkar ha ont i öronen, somnat på soffan och lyfte henne till sin säng. men hon bara vakna.Fick alvedon och legat och gnällt och snott på sig. Nu har hon somnat på soffan igen, hoppas det håller i sig och att jag kan lägga henne i sin säng! I morgon bli det BVC.
Det va allt för ikväll! Sov gott!

Inga kommentarer: