fredag 29 juli 2011

Isabelles dag!


Ja jag ska försöka samman fatta vilka som kom och vad hon fick. Men mitt minne är om möjlig ännu sämre just nu och jag skulle det på ammningen. Vi firade Isabelle både på tisdagen när det va hennes födelsedag och sen på lördagen.

Hon fick:
en klänning och peng - Farmor och farfar
en bok- faster
godis- ulrika
nyckelpigtält, bok, såpbubblor, tandborste, väska med hårplyrar och säng kläder- Carro med familj
hello kitty spel- Linda med familj
en barnkammar bok och massa kubb- Eva med familj
Hund, såpbubblor, mugg ( erik fick också en) - Malin med familj
Hello kitty hink, prinsess handuk, såpbubblor- Anette med familj
Prinsesstarllik, glas och skål- Sandra
Sparkcykel- Anneli med familj
Docka och bamse verktygslåda- Mormor och Håkan
En t-shirt, tunika och byxa, pennor, papper, sak och 2 st toa böcker- Marit med familj
Gosedjurs älg- Conny

Nu hoppas jag att jag fått med allt och alla, men har jag inte det så beror det ju på mitt usla minne. Isabelle hade i alla fall 2 underbara dagar då hon blev sååå uppvaktad!

Inga kommentarer: