söndag 27 januari 2008

Ett år senare.

Hej hopp!
Ja nu är det nästan ett år sedan jag skrev sist...inte riktigt ..men men.
Äntligen har vi skaffat bredband!! Så nu kanske det blir mer ofta än en gång per år som jag skriver.
Det mest nya som hänt är väl att vi ska ha barn och det är snart..=)
Beräknat den 29 feb så förberedelserna är i full gång, med bygge av barnkammare, inhandling av grejer, och mental förberedelse.
Har haft en bra, ganska problemfri graviditet.
Tyvärr har vi lämnat bort en av hundrana. Pepino, men han flyttade tillbaka till sina förra ägare, så han har det bra, men det är ett tomrum efter honom.
Funderar över hur jag ska fira min födelsedag till veckan..några förslag?
Nej nu måste jag göra någon nytta, kanske förbereda lapptäcket jag ska sy till pyret...=)
Ha det bäst!!

Inga kommentarer: