torsdag 31 januari 2008

Blä dag!

Hej!

Idag har varit en riktigt blä dag. Har varit trött och illamående, haft för värkar osv. Men har gjort något nyttigt i alla fall. Har varit ute och gått med Zeb. Fixat med lite papper och sånt.

Igår var jag på mitt möte med J. Anders klippte sig och jag hade också tur och fick en tid att klippa mig. När jag kom dit så sa han som skulle klippa mig att de hade erbjudande på klippning och slingning, så då bestämde jag mig för det. Anders åkte hem, han måde inge bra och orkade inte vänta. Så jag to bussen hem sedan.

Beslutade mig för att ha två bjudningar på lördag, en för mina äldre bekanta och en på kvällen för mina yngre bekanta.

Men MF skulle på krogen så hon kommer ej, MK jobbar, och J och hennes kille skulle komma en sväng bara. Så nu känns det som om jag ångrar mig helt och det kommer inte att bli som jag tänkt mig....

Känner mig oviktig, lite ego kanske, men men, jag hade hoppats på med engagemang.....

Får se hur morgon dagen blir, Anders ska i alla fall bjuda på middag och han bryr sig om mig, ja han älskar faktiskt mig! =)



Höres!!!

Inga kommentarer: