måndag 1 juni 2009

Helgen och lite bilder!

Yes!!! Stationära datorn är tillbaka fungerande, därmed kan jag ladda upp bilder igen!!!!:)
Vi har varit på mini semester fredag till måndag. Jag, Erik och Anders. På fredag eftermiddag/kväll åkte vi ner till Järvsö. Där sov vi över, och umgicks lite med dem där i solen på lördagsförmiddagen. Sen bar det av mot Söderhamn till min mormor och morfar. Där blev vi bjudna på mat och tårta:) När vi skulle åka vidare mot Sundsvall så blev det ett stop vid mormor och morfars sommarstuga. Mormor och morfar for med egen bil med dit. Där fick vi en liten trämöbel bestående av bord och stolar, som jag haft när jag va liten.
Efter det for vi till sundsvall, checkade in på Best Western hotellet vi bokat och gick sedan ut och åt.
Igår söndag spenderade vi dagen med min mamma. Va på drakborgen där Erik gick lös så han va hel svettig! Bjöd mamma på mat och ficka eftersom det va morsdag:) Bilder från drakborgen kommer här nedanför:P
Efter att vi lämnat mamma for vi och hälsa på en vän till Anders som bor i Timrå. Efter det blev det middag på stan. Vi har haft det mycket bra. Läggningarna med Erik har väl varit jobbiga men inte så konstigt när man far runt sådär... Vädret har ju varit underbart. Anders sprang även in på en butik och köpte en bukett med rosor från han och Erik, som jag tyvärr glömde på hotellrummet:(
Vi kom hem mitt på dagen idag. Erik sov nästan tre timmars middag, då passa jag på att vila med..konstigt att vi var så slut när vi varit på semester...sen nu på kvällskvisten´va jag och uppvakta Eva...det e ju som min extra mamma:) Nu får det räcka för denna gång. Ska passa på att ladda upp lite bilder någon dag nu när det funkar!! Även ladda upp på extrafilm och framkalla:)



Sötisen har hållit igång ett tag:P


rutchbana är bäst!

Here I come!


På väg upp igen!


Med kepsen han själv valt!





1 kommentar:

Zickan sa...

Heeej!!
Men är han inte för söt då, Erik?! Ser ju hur busig ut som helst, snacka om att han har glimten i ögat! Hoppas allt är bra med er =)
Ha en trevlig helg!!
**Kramar**