lördag 13 juni 2009

Som utlovat, kommer här endel bilder...

Ja, det va med blandade känslor man kom hem igår...var jätterädd att Erik skulle ignorera mig när jag skulle hämta han hos farmor och farfar, men han blev jätteglad..så det va en enorm lättnad. Sen va det bara att ställa in sig på grillkalas...såg ut och ser ganska fördjävligt ut här eftersom jag varit borta och Anders har hållit på med slåtter...men i morgon ska jag göra något åt saken, hoppas jag...
Det va en trevlig kväll igår fast jag inte va på topp. Grillat e ju alltid gott:) De som kom och gjorde oss sällskap va: Sandra, Björn, Anneli, Ove, Hasse, Angela, Daniel, Martin, Janike, Anna, Jocke och Peter..tror det va alla. Idag har jag börjat plocka här i hemmet efter min frånvaro, så va vi och uppvakta Gunilla som slutade nian igår..hann ju inte uppvakta henne igår...Där bjöds det på en massa gott fikabröd och tårta...
Efter det va det välbehövligt med middagslur för både sonen och mig...rester blev det till middag och nu i kväll har vi vart till Jessi och Erik som har fest i kväll...Erik blev uppe till strax innan 22, men han sov middag sent och fick en massa gotta där så han va på bra humör. Anders lämnade jag kvar och får väl se när han kommer hem...Nog om dagen och här kommer bilder och en lista på vad jag köpte på Gekås:

Min söting och Carros sötingar när de va här sist:)
Även Carro e ju med på bilden:P
Kläder jag köpte till mig:
Tunnika
Huvtröja
Trosor
Trekvartsbyxor
2 st linnen(långa)
T-shist

Kläder jag köpte till Anders:
2 st Arbets shorts
5 par simpson strumpor
2 st simpson kalsonger
2 st vanliga kalsonger
1 st kortarms skjorta
1 par vanliga shorts




Vindställ till Erik



Kläder till Erik:
2 par shorts
2 st pyjamaser
1 st sweetshirt
1 vanlig tröja
1 par byxor
1 par trekvartsbyxor
1 par handskar
1 regngalos(mössa)
2 st mössor
1 st Keps

Sen handlade jag även:
  • 4 st 2 delars påslakan set
  • 3 st lakan till dubbelsäng
  • en kappa och 2 st panel gardiner
  • 1 st baby påslakan
  • 1 st frotté
  • sängmobil till spjälsäng
  • 2 st stora ramar 80 x 60
  • Present till Kelly
  • Grötar till 2 som ska ha baby
  • nappflaskor
  • 2 st sällskaps spel
  • en lampa

Jag tror faktiskt att det va allt...kan ju ha glömt något så här en vecka i efterhand:P



1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! Skönt att du e hemma och pigg igen! Hoppas det rättar till sig med problemen:)Saknar dig vännen! Kramar Ida