tisdag 24 november 2009

Blir inte alltid som man tänkt sig...

och denna vecka har inte mycket blivit som det va tänkt...
skulle så stort göra föuset denna vecka. Gjorde det i går morse och var förbannad som en ilsken grissly björn. Börja med att jag inte fick sova någe bra alls, så va på dåligt humör innan jag gick ut. Sen jävlas det i början, så jag fick ringa och få hjälp på telen av Anders. Sen va det bara tungt och jobbigt...På kvällen skulle Anders göra föuse själv med Peter, för att han skulle iväg på övning. I morse, va det de som gjorde det med, för det blev bestämt igår kväll att de skulle åka till Vännäs och kolla på en rivare. Så då var det sagt att jag skulle göra det ikväll när de kom hem...men jag orka helt enkelt inte, och Anders ville hällre göra det själv, då han skulle lasta av rivaren osv. Får ta det här med att pröva varandras liv som det kommer. Är ju mycket som spelar in. Anders kan inte amma och Isabelle gillar inte ersättning, plus att hon håller på att vänja sig vid flaska. Jag och andra sidan har inte fysiken för att köra 100% då det e många saker som e tungjobbat ute i föuset just nu. Men vi ska fortsätta att försöka dela upp och hjälpa varandra mera. Nu sängen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag tycker du gör det så otroligt bra.
Sträck på dig och känn dig stolt, det är inte alla som skulle klara det du gör.
Kram Linda