lördag 26 december 2009

Annan dag jul...

Ja har inte hunnit med att uppdatera här. Mycket händer före jul. det är nästan som att det inte finns något liv efter jul, men det gör det ju;) Jag var ute tididgt i år och började med klapparna, men är tyvärr en son som int evet när jag ska sluta köpa klappar eller göra klappar, så höll på till dan innan julafton.
Annars har vi försökt återhämta oss från förkylningen.
Jag, båda barnen och syrran och hennes polare drog till sundsvall den 19 december över dagen. Vabirsta och ikea. Men var för trött för att hitta något, det viktigaste med infallet va att vi skulle överraska mamma som fyllde år. Det gjorde vi;)
Så blev det julafton även i helgebaken. Nästa år ska jag pynta till använt, så att det får stå framme ett tag...hade ju bytt gardiner och satt upp stakar, men ingen tomte. Nu var det ialla fall pyntat och fint på julafton. Mamma och Håkan kom vid halv tolv. Syrran klockan 13, så blev lite senare en vi tänkt med maten, men vi han innan Kalle:) Hysteriskt mycket klappar till barnen. Men en helt otroligt rolig julafton och dag. Jag fick min efterlängtade dator:) Kommer bilder och vad barnen och vi fick i paketen en annan dag.
Mindre kul e att det sen julafton krånglat i ladugården för Anders. Jag mådde skit igår och idag. Jätteont i huvudet och inga tabletter funkar, väldigt lite sömn och förkyld. Nu måste jag därför passa på att knyta mig. Hoppas alla haft en bra jul och att ni har en god fortsättning.

3 kommentarer:

Ann-Mari... sa...

God Jul och god fortsättning Emilia!
Hoppas du kryar på dig snabbt!

Kram!!!

Anonym sa...

I will not agree on it. I assume precise post. Specially the title-deed attracted me to review the whole story.

Anonym sa...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.