söndag 27 juni 2010

Ligger fortfarande efter...

med tanke på att Ullared va 4-6 juni så ligger jag rejält efter med uppdaterade Var ganska trött och slitenhela veckan efter att vi kom hem från Ullared. Tror att detta väder gör att jag är så trött hela tiden.

Den 10:e juni hände något mycket hemskt och mycket skakande. Vår granne gick bort. Fruktansvärd dag. Fruktansvärda dagar. En familj lämnad i sorg, undran och chock.
Begravning nu på fredag klockan 14. Första begravningen för min del, lär ju tyvärr inte va den sista :( Denna händelse har berört mig väldigt mycket.

Nu kommer en liten snabb uppdatering vad som hänt:
  • Grillat med Marlen, Per och barnen
  • Varit på cirkus hela familjen
  • Tjejkväll hos Anneli
  • stängt hage
  • Flyttat hästarna till Malin, ridit barbaka på Pålvar
  • Orrgårdsmöte

Säkert massa annat som jag inte kommer ihåg med ;)

Inga kommentarer: