lördag 26 juni 2010

Oj oj..vad länge sedan!

Börjar med ett inlägg om Ullared. Tusen tack Sandra, Carro, Malin och Maria för en oförglömlig resa!
Det va ju meningen att vi skulle vara sex stycken som for, men så blev det inte. Och i efterhand var det nog tur, vart skulle vi ha gjort av den 6:e personen och det den handla?? Det va alltså en full lastad Crysler som lämnade Ullared. Här kommer lite bilder på det jag shoppade:




Två jackor till mig


















En långarmad, 2 trekvartsbyxor och ett linne till mig.



















2 klänningar till mig



Dragkedjströja, stickadkoffta, långarmad tröja, ett par shorts, 2 par leggins, ett skärp och en bh till mig.



Erik i sin nya jacka (lik mammans) ny bart keps och nya bart shorts.



Klänning och tights, hello kitty t-shirt, harembyxa, långarmadtröja, UV dräkt, badtrosor och två par strumpbyxor till Isabell. En kort pyjamas till Erik. 2




Fodrat galonställ, ofodrat galonställ, 2 st mössor och tre par vantar till Isabelle






2 st ofodrade galonställ i olika storlekar, 2 st jackor, galon vantar, underställ till Erik.















2 st t-shirts, 2 st linnen, 3 par shorts ( ett par jeans), en till kort pyjamas med bart, 2 par kalsonger, 6 par strumpor ett par mjukis byxor till Erik
Anders fick en jacka som han inte kunde ha :( Men Carro va så snäll och lämna tillbaka den :) Sen fick han två t-shirts, två par trekvartsbyxor (ett par i jeans) ett skärp, 3 par kalsonger
Påvar han fick: hagstolp, ett schabrak, ett fleecetäcke, träns, jodopax, reflexer.
Handlade även en traktor, 2 st mini cars bilar, vattenpistoler, såpbubblor till Erik
Säkert 10 st presenter prisklass 200-20kr, Gröt till Leo ( en speldosa, body och byxor, 4 klädes plagg till en liten tjej som snart fyller 3 år, lite små grejer: nagelack, läppglans, sminkservetter, hårsnoddar, scrapbooksaker, träram, träord och säkert någe mer som jag inte kommer ihåg.
Shoppade ovanligt mycket till mig själv, så hade lite dåligt samvete över det, men det e över nu ;)
Summan blev: 6759 :- handlat på Gekås. Hade en del ångest när jag kom hem. Men har för mig att jag handlade för över 5000:- ifjol och har inte ångrat något jag köpte då. så lär ju inte ångra något nu heller!

Inga kommentarer: