söndag 3 oktober 2010

slutet på sep..början av okt..

Inga nya bilder blir det idag heller men ska bara skriva vad som hänt sen sist, det jag kommer ihåg då jag har dåligt minne:

  • firat Sandra Och Anders
  • Firat Jessica med alkohol och allt ;)
  • umgåtts med Carro och barnen.
  • Haft jättefint höstväder
  • Ridit Pålvar ute, han serie bockade och jag höll mig kvar!!
  • Varit på arbetsförmedligen och fixat, nu blir det praktik
  • Hälsat på Angela och Leo!
  • Sov bort nästan hela dagis tiden i trosdags, då Isabelle natten till torsdag va vaken från 01 på natten och inprincip hela natten tills hon skulle på dagis.
  • Umgåtts med kusinerna nere.
  • Promenera ner till travet i sällskap med Malin och barnen i vagnen.
  • Hälsa på Linda med familj.
  • Red Pålvar på plan, ramlade av. Inge skönt, tappade andan.
  • Barnen va några timmar hos farmor och farfar. Jag lämnade bilen där och gick hem så de skulle kunna köra hem dem när de ville. Tack f,f och f!
  • Besök av Björn & Ylva
  • Besök av Maria
  • Lagat mat

Hoppas va lite mer aktiv och lägga upp bilder i veckan. God natt!

Inga kommentarer: