fredag 24 september 2010

Sjuk hela veckan.

Måndag hade jag magsjuka eller vad det nu var. Spyde och fick springa på toa i alla fall. på kvällen skulle Anders på både matrialvård och övning på kvällen, plus att han hade föuse. Som tur va kom Carro till min undsättning, tusen tusen tack! Förkyld va jag samtidigt, har varit hela veckan. Plus barnen med. Eller Erik hade nog kunna gå på dagis tis, och ons men eftersom jag inte visste vad jag haft fick han va hemma. Fast jag knappt orka med dem. Denna vecka har jag verkligen känt mig som världens sämsta mamma :( Isabelle hon har varit klen i magen till och från i två veckor. Prata med distriktan i onsdags, hon sa att det va bara att fortsätta med vätska och lite i taget. Prova det innan med, men nu verkar det ha vänt i alla fall. Hoppas hoppas på det!
Ja hemmet ser ut som en missär och hoppas verkligen att jag får kraft att ta tag i det nu i helgen. Nu i kväll va Erik på sitt första disco. Mycket uppskattat av sonen. Jag måste bara lära mig att inte tala om för tidigt för Erik att han ska få göra något. För han har inte sån super tidsuppfattning än ;) Blev ganska mycket tjat om disco. Fast han inte änns visste vad disco va, min söta kille. Bilder kommer. Men nu blir det sängen! Godnatt!

1 kommentar:

m-mammatill2 sa...

Nu skriver jag här, även fast det säkert gått lika fort o prata istället. Men, lättsamt o skriva här, när jag ändå satt här. :P

Jo, om du fick med någon bild på oskar så vore det kanon, jag glömde kameran hemma. :(
Sen så tycker jag du ska glömma städningen, se till o vila och må bättre först istället, städningen kan vänta!
Och om du mot all förmodan måste städa, så går det ju bra o lämna ner barna till oss medans så kan det ju underlätta lite kanske.
kram!