onsdag 21 september 2011

Gräs änka!

Jajamen i söndags fort Anders mot Tumba och han blir där ända tills den 30 september! Men som tur är har jag sååå underbra vänner överallt känns det som! Ägnade ju förra inlägget till att tacka mina vänner, men må nog ägna detta till lite tacksamhet också för jag har helt otroliga vänner, ni alla som finns om kring mig!, men extra TACK till: Elin, Anette, Malin och världens bästa Carro!!!!! Carro sov här från söndag till måndag. Måndag natt fick jag låna Skorpan av Malin. Igår eftermiddag hämta vi Morgan ( syrrans kille) vid bussen i sandsundet. Han är här och håller på med hans och syrrans merzedes buss. Plus att han hjälper mig! Stort TACK till Morgan! Fick åka iväg på vattengympa ikväll! Han passa de stora och Jonathan va hos farmor och farfar!
Elins karl sköter föuse, både här och uppe i fastgårdan, så slipper det i alla fall! Hoppas verkligen att detta med att försöka hålla sig till mesta dels nyttiga saker och röra på sig visar resultat nästa måndag! Hade velat skriva ett lång inlägg med bilder också. Men klockan är mycket och minnet sviker, så får bli godnatt!

suck gick inte att publicera detta inlägg :(

Detta skrev jag ju i förrgår, men verkar som att internet explorer och blogspot inte samarbetar så bra? Är det någon annan som haft problem med detta?
Igår va det kyrkis och jättemånga som var där! Super kul! Tog mig ett varv ner till kejsarn och hem med! Liten klapp på axeln. Möte på dagis på kvällen.
Idag har jag försökt ordna och fixa med lite olika saker. Morgan tog de större barnen ett tag på eftermiddagen så jag kunde vila, då jag hade så ont i huvudet och va allmänt sliten.

1 kommentar:

http://rotan.nu sa...

Testa googles webläsare Chrome istället för Internet Explorer. Den funkar bra med blogspot tycker jag :)

Kram!