torsdag 15 september 2011

Underbara vänner!

Men va glad jag är att jag har så fina vänner! Ett STORT TACK till alla mina vänner! Tack för att ni finns både nära och på avstånd!
Fick låna datorn av älskling, medans min är och blir fixad. Igår tog jag och hälsa på lite folk och va till tandläkaren för andra dagen i rad. Dagen innan fick jag en lagning lagad. Och igår va det en undersökning. Nu hoppas jag att jag är klar med tandläkaren för i år, men verkar inte va helt ok i tanden de höll på med i tisdags? Gick kövra runt igår med Carro och Maria. Dagen innan hade jag och C tagit varvet ner till kejsaren och upp, upp och upp för travet helv&&)((&&¤#¤%#/(¤)tes backen! Nu e vi på gång och det känns så himla bra! Skulle inte fixa det utan Carro!
Det som inte känns bra är att min fysik e skit, då menar jag inte bara att man är överviktig, inte har kondition och allmänt otränad. Utan alla mina andra fysiska bekymmer med rygg, nacke och fot. Men har en läkartid den 5 oktober, så hoppa spå att få hjälp då!
T är här och lär sig föuset inför Anders tumbavistelse. E och F har också vart här och då passa jag på att smita på en promenad med Jonathan och syrrans killes hund. ( Han e också här och meckar med deras bil.) Erik fick va med honom i verkstaden och var sååå himla stolt att han jobbat med Morgan!
Lille man har vart på besiktning hos doktorn idag, 5690 g och 59 cm lång! Sen fick han sin vaccination. Fy va jag hatar det! Inte alls kul! Lite ont har han haft efteråt också, mycket ledsen på eftermiddagen. Men nu sover han så jag bör lägga mig jag med. God natt!

Inga kommentarer: