söndag 3 februari 2008

Jävla förkylningar!

Hej!
Fredagen började bra, Anders hade sovmorgon så vi låg och myste i sängen. Men båda var ganska slitna pga, förkylning så vi slappade mest hela förmiddagen. Vid 12 tiden masade vi oss iväg till svensta och hämtade smörgåstårtorna och handlade. Sen slappade vi lite mer och diskuterade om det verkligen var nödvändigt att fara till stan. Anders tyckte det eftersom han ville fixa present till mig, ville helst att jag skulle välja själv.
Vi for till stan gick runt och kolla lite i olika affärer, men hittade inget av intresse. Blev bjuden på jättegod middag på "Aisia wook". Sen fick jag så fin present att jag började gråta, En halvstor mirandanalle som håller i ett hjärta där det står en massa fina saker. Plus att Anders hade satt dit ett hjärta där det står världens bästa mamma! Fick även ett spel till mitt nintendo ds.
Igår var det full fart hela dagen. Sov till 10. När jag precis klivit upp, så kom Peter och Oskar! Det var jätteroligt att Oskar kom på besök. Sen var det att börja stöka fram grejer. K-O och E anlände först. Sen kom K-E och El och sist Anders föräldrar, fick fina saker och hade trevligt. De han precis avlösa varandra och jag hann börja duka fram för nästa bjudning. De som kom var: CT,MJK, JK,EK,OK,A,H,BTG,JU. Fick fina presenter och hade jättetrevligt!!
Plus att alla vänner som ej kunde komma hörde i alla fall av sig på min dag!! =)
Tack alla underbara vänner, för att ni finns!!!

Kram

Inga kommentarer: