tisdag 9 februari 2010

Skönt att va hemma..

Ja vad ska man säga. Söndagen vill vi nog alla bara glömma. Blev väckta av ett telesamtal klockan 2 på natten och sen på morgonen och dagen va allt skit. Fram till att vi kom till stan fick tag på bamyl och va och hälsa på några kompisar.
Är så med mig att jag vill inte hem när jag varit borta, gillar att rumma lite från vardagen, men väl hemma så e det jätteskönt:)
Igår va vi och hälsa på en dagiskompis till Erik. Mycket trevligt.
Idag har Erik varit på dagis. Jag har fått massage!!:) Va en snabbis och titta på hundvalpar med och förbi stallet & mocka. Sen har det varit fullt upp med barnen. Men har målat med Erik i eftermiddag/kväll blev en hel burk med färg utspild på golvet och kladd, men det får man ta. Blev super fina täckningar:)
Nu ska jag surfa runt lite och sen sova!!

Inga kommentarer: