onsdag 3 februari 2010

Så har det gått länge sen sist igen..

Lördags va det dop för Natalie. Mycket trevligt. Gick hyfsat bra med barnen. Söndagen bar det av till stan med Carro och hennes barn, kunde som samåka i Cryslern, mycket bra:) Mindre bra var väl vår ide att åka på loppis, men inget annat än att vi mammor blev helt slut efter en kvart hände. Erik han köpte sig en cykelhjälm, och han har ju ingen sen tidigare. Blev ett besök på Mcdonalds med. Efter det var det dags för kalas i torvall, för Hampus som fyllt år. även det jätte trevligt. Synd att man träffas så sällan bara.

När jag kom hem var det bara att börja fli inför min födelsedag.

Jag blev väldigt uppvaktad både på FB, i telefon och i form av besök och presenter.

Igår var det stan som gällde och en lunch med en bekant, samtal och mathandling. Sen hem, var meningen att jag skulle träna och få besök denna kväll. Men va så trött, hade så ont i huvudet och bråkade med mannen så inget blev av.

Idag har Sandra vart här på förmiddagen och jag fick lite ordning på mina pysselgrejer. Sen va det dagishämtningar och stallet. Nu ikväll har jag blivit mer firad. Jessica, Erik, Martin och Malin har varit här.

Skrev detta i onsdags och blev väl avbruten... så fortsätter väl med resterande av veckan.
Torsdag: Malin och barnen va hos mig på förmiddagen. Sen hämtade jag Oskar och Erik på dagis, Oskar lekte hos oss en liten stund. Sen kom Ulrika, vi kolla på Johan falk national target och jag pyssla. Fortsatte pyssla till 2 på natten, så det va presenter jag skulle ge till min mormor och morfar i helgen.
Fredagen: Ja den bestog i att ta hand om barnen, fli lite och packa och fixa inför resan. Planen va att anlända till Sundsvall innan 18, så blev det dock inte. Utgödslings helvetets, fanskapets uppfund krångla som vanligt under den senaste 1,5 månaderna...Men vi kom iväg och va framme halv tio och alla sov halv elva.
Idag: Sega och huvudvärk som tusan på de vuxna. Men halv tolv tog vi oss iväg mot söderhamn och min mormor och morfar fick äntligen se Isabelle. Efter det åkte vi tillbaka till Sundsvall, byte om och sen på kalas för att fira Håkan som blivit 40 år i veckan. Nu sover lillan och jag hoppas att stora somnar inom kort...men hittills har han hållit sig vaken i mer en timme efter tänkt sov tid...vilket i alla fall va halv tio..
Tråkigt med en massa text, men skriver i första hand för min skull, kul att ha i framtiden skulle jag tro.. allt för ikväll.

Inga kommentarer: