onsdag 17 februari 2010


Ja tiden den går så fort och nu har det ju gått över en vecka sen jag blogga sist, så minnet lär svika mig.
Kan inte komma på vad som hände onsdag och torsdag, städade på torsdagen. Har jag haft mycket känningar i nacke och ryggen, släppte bara för en stund samma dag som jag fick massage. Skulle iväg denna vecka med men det blev inget, för jag orka inte. Trött och sliten är nog ord som kan sammanfatta nästan alla dagar som gått. Va ju iväg till Carro på en superkväll i lördags! Va faktiskt ledig 24 timmar från barnen. När jag kom hem så kände jag verkligen att jag saknat dessa sötnosar!! Men tröttheten har hållit i sig, med värk i rygg och nacke och en masssa huvudvärk. Plus att barnen så klart sovit fruktansvärt dåligt. Isabelle har varit väldigt grinig om dagarna och sovit dåligt även då. Så har känt mig som en riktigt usel mamma. Antar, tror att det är tänder på gång för lillan och även kanske lite separationsångest. Funkar i alla fall super med lämningar på dagis nu:) (lär jag väl få ta tillbaka bara för att jag skriver det.) Isabelle har stått på alla fyra och gungat och försökt sig på att krypa lite. Så klart tog hon sina första krypsteg och satte sig för första gången i lördags när jag inte va med:( Har i alla fall försökt mig på att få livet att funka i alla fall. Tror jag ska skriva en bok om hur mycket det jävlats för Anders i vinter, för det e faktiskt otroligt att det kan gå så ont för en enda person!!
Men det e bara att ta nya tag och lägga allt bakom sig och börja på nytt. Hoppas påå en bra helg. Grabbarna är här och ingen e lyckligare än Erik. Han klippte jag nu ikväll när anders och grabbarna va ute i föuse. Nya klippmakinen, specialgjord för barn, som låter mindre var mycket bra!! Strot tack till syrran som vi fick den av i julklapp!!! Nu e det en snabb surfning och sängen...eller vet inte om man kan kalla den säng längre, tror att det spelar in lite att vi har en dålig säng men in rygg. Gnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du har fullt upp gumman:) Kunde jag skulle jag komma och avlasta er lite:) Vi måste höras nåt snart, de var länge sen nu, som vi hördes och ännu längre sen vi sågs!! Ta hand om er så gott de går! Söt bild på kidsen förresten:) Arvid hälsar. Kram Ida..