måndag 8 mars 2010

Så var det måndag..

Ja trodde att jag va på bättrings vägen, men känns inte så i kväll. Barnen verkar va på bättrngsvägen..peppar peppar. Anders han e ganska sjuk. Sen sist har vi väl mest försökt klara av vardagen. Igår tog jag mig till stan och stor handla med Carro, Kelly och Isabelle. Erik han va med farmor och farfar. Idag har vi haft några tuffa besökare, som våga hälsa på oss trots förkylningsbaciller. Carro hon hjälpte mig att baka två olika muffins sorter medans jag gjorde kokostoppar. Så lite hembakt blir det i morgon till de som vågar sig hit att gratta 2 åringen. Annars tänkte jag bjuda på tårta på lördag med om det e någon som vill komma då. Vet att Malin med familj kommer då i alla fall. Känns som att jag inte behöver skämas över att ta hem någon heller, för misären e undanröjd för tillfället:P
Nu blir det Gnatt!

Inga kommentarer: