måndag 1 mars 2010


Ja tiden bara går och går.. Isabelle är 7 månader och snart fyller min lilla kille 2 år, eller han har väl aldrig varit liten, förutom när han va 1-4 månader..sen har det inte varit något stopp på växandet.

Sen sist har vi varit e Persåsen och åkt lite kälke trots kylan, killarna de åkte skidor. Sandra hon va så snäll att hon följde och hjälpte mig. Stort tack!! Varit på Storsjöbadet, bara jag och Erik, men även Carro och Kelly.
Jag och Isabelle vastan med Sandra med. Tänkte fynda på lindex, trots att det va ganska urplockat, men fick till lite ändå, det skulle ha kostat lite över 1200:- men blev lite över 350:- tror jag, som hittat:)
I helgen hans det med lite pyssel i lördags och igår söndag 2 st kalas. medan jag och barnen va på kalas så lade Anders golvet i pysselrummet ( det han håller på renoverar innan för vårat sovrum. Erik han hade feber när vi kom hem från kalsen, har även sett en prick och nu i kväll en till, så antar att det e vattkoppor då. Han har haft feber hela dagen idag med. Snorig som bara den och hostig med. Så sömnen för oss vuxna är om möjligt sämre än vad den har varit. Men så e det ju att va småbarnsförälder. Det e och intala sig att det e bara en övergångstid:P Fast när det e få saker som funkar som det ska så e det många dagar man bara vill glömma och känner sig som en usel mamma. Fast föröker ta alla dagar men nya tag, ibland funkar det och ibland inte:P
Har även pysslat med att skriva ansökning till playing for changes i veckan. Conny och Anders har varit bra stöd där,, mest Conny då Anders som vanligt har mycket annat att pyssla med, men han har i alla fall läst vad jag skrivit och tipsat lite han med. Tack Conny!!
Nu kom Anders hem från övningen så ska va lite social med han. Gnatt.



1 kommentar:

Ann-Mari... sa...

Gud vad du hinner med mkt Emilia!
Jag är mycket imponerad hur du lyckas hålla så många bollar i luften!

Att dessutom göra allt med den begränsade sömn som jag kan tänka mig att man får som småbarnsförälder... Det är bara att ta hatten av och buga!

Jag vet vem jag ska ringa när jag själv är i den situationen och håller på att gå sönder av stress;)

Kram!!!