torsdag 8 juli 2010

Ja tiden bara går..

Tröttheten och huvudvärken har varit överhängande hela veckan.
Måndag: Då fick jag hjälp av Ulrika och Jenny att åka till Maxi och handla med barnen. Super tack till er tjejer!
Tisdag: Då va Ulrika här och passa Isabelle medans Erik va på dagis, han inte med sånt jag ville. Men det får man ta.
Onsdag: Fick ligga ett tag längre. Det resulterade till att barnen fick tag i min plånbok och plocka ur allt. Det som inte återfanns var så klart mitt kontokort :( Leta hela förmiddagen medans jag plocka och dona. Men hittar det verkligen inte. Och har flera gånger tänkt igenom om jag andvänt det något mer än på maxi, för då vet jag att jag lade det i plånboken, men inte det. Så det är väl bara att ringa och spärra det :( Ulrika hon hade Isabelle medans Erik va på dagis uppe hos dem i gårn.
Barnen bade ute på eftermiddagen, Isabelle ville inte kliva upp fast hon va nästan blå om läpparna och hacka tänder. På kvällen åkte jag i väg och såg tredje filmen i twilight sagan, trevligt sällskap och bra film! Jenny, Ulrika och Gunilla passa barnen och la dem, SUPER TACK!!
Idag: migrän hela förmiddagen. Va upp till gårn en sväng och hälsa på Anders mormor och morfar . Bort till Mailn med familj en sväng. Åt pannkaka till middag, bada barnen. Inte helt utan bråk dock :( Eva hade kommit när jag höll på att bada barnen, hörde henne inte ens! Men trevligt va det att få besök av henne!

Inga kommentarer: