torsdag 1 mars 2012

Jag överträffa mig själv!

Ja men det tycker jag att jag gjort med att fixat en egen header! :) Nu får ni betänka att jag är nybörjare, men för att vara nybörjare tycker jag faktiskt att det blev bra? Eller, ni kan ju klicka i om ni gillar eller inte. Så slipper ni kommentera, för jag vet att det är man oftast för lat för, speciellt om man följer flera bloggar. Men det är kul med kommentarer och det e kul om man ser att någon har läst och gillar eller inte gillar :) 
Fortsatt sjukstuga här. Erik han hade tur och fick följa Carro bort till S och S och leka. det är vi alla väldigt glada över! Sen verkar det som att Erik eventuellt åker bort på eget äventyr i helgen. Vi får se vad han säger i morgon. Isabelle och Jonathan tar jag till HC för att kolla upp innan helgen. De är inte speciellt krya.
Har lyckats klura ut lite grejer om hemsidan jag jobbar på med och det är kul att man lär sig lite i alla fall om detta hav med info om hur man gör, dessutom på engelska! Nu har jag tyvärr kört fast i en grej, men hoppas på att få proffshjälp där. Undrar om man kommer att få se min insändare i tidningen då? Ja håll utkik. Kanske kommer den med kasnek kommer den inte med.  Är det någon som har tips på en bra skrivarkurs? Jag vill verkligen nu! Skulle behöva lite inspiration och verktyg för att komma igång på riktigt! Till middag blev det en supergod svampsoppa som T va hit med och pannkaka! Blir spännande att se hur morgondagen kommer att bli! Sov gott och dröm sött!

Inga kommentarer: