tisdag 19 augusti 2008

Jobb...

jajamen jag jobbar denna vecka... Förra veckan va ju pojkarna här och det gick nästan smärtfritt. Det va lite tjafs, men inget att prata om. Värre var det mellan mig och Anders. Men det beror på att vi är helt slutkörda båda två...Det skulle ha kommit en Litauen i måndag, men han har inte kommit än..förhoppningsvis kommer han i morgon....Blir lite flummigt nu när jag skriver och inte har skrivit på länge...men vad gör det..jag skriver ju mest för min egen skull, e det sen någon som vill läsa det jag skriver, ja det e ju trevligt:P
Jobb, ja jag har blivit inkallad att jobba på dagis denna vecka, i Hackås, lite dålig taijming, som vanligt...men det e pengar..plus att det e ju roligt...men man e ju ganska sliten och saknar Erik emellan åt..mest hela tiden:P Farmor e här och hjälper till en gång om dan när Anders mjölkar. Och i morgon kommer syrran och ska passa på torsdag morgon.. Erik har haft lite konstiga sovtider..sover inte sina 6 timmar på natten som han brukar, men idag somna han i alla fall i någorlunda tid. När och hur skapar man rutiner?? Nej nu ska jag kika lite på tv och sen sova så att jag inte somnar på jobbet, va nära idag:P
Kramiz!!

Inga kommentarer: