fredag 29 januari 2010

Endel sen sist..

Natten till onsdag, klev Erik upp halv fem och ville ej sova mer och väckte därmed Isabelle också. det va ju min natt, så det var bara att kliva upp:S Dagen blev lång och seg. Anders var iväg på ett larm typ mitt på dagen. Ringde och bokade ett spinnings pass i svenstavik, som jag och Carro skulle iväg. Hade inte en tanke på att Anders hade jour när jag bokade det, men sen när han for på larm på dagen, tänkte jag att då e det ju lugnt- Så va ju då inte fallet, för vid fyra gick ett larm igen och då var det brand. Vid halv sex va han fortfarande inte tillbaka, så då ringde jag och avboka spinningen. Malin och barnen va hit och så fixa Malin stallet medans jag passa barnen, super att man kan lösa det så.
Natten till torsdag klev Erik upp ungefär samma tid igen. Då var det Anders natt, men jag hörde barnen hela tiden, så inte så mycket mer sömn...Va med Sandra lite på förmiddagen. Ulrika kom hit och skulle ju praktisera här idag, men hon hade satt in tandställningsräls igår, så hon hade ganska ont. Jag har haft rejält ont jag med i två dagar nu, jälva veckan man fått tillbaka:(
På eftermiddagen blev det en tur till svensta, Carro & Kelly hängde på dit och hämta deras bil. Sen kom de bort till oss och umgicks, jag skyndade iväg och gjorde stallet imellan med.
Natten till idag va det bara Isabelle som va uppe och åt. Sandra följde mig och barnen till stan. vi skjutsade Ulrika till bussen först, sen så va vi på djungelhuset. mycket uppskattat av sonen. For en sväng på rean på IXO och Lindex . Hitte några plagg till barnen och lite scrapbooking på rean. Handlade väl för 450 kr sammanlagt, skulle blivit 1085, så det blev en bar förtjänst:)
Nu ska jag sticka och ta in hästarna!

2 kommentarer:

Maria sa...

Du har en award i min blogg, anta utmaningen =)

Maria sa...

Haha just ja, tack för att du påminde mig, nu har jag tagit bort högerklicksskyddet =)