torsdag 9 september 2010

Inskolning.

Tjo!
Ja denna vecka har ju Isabelle skolats in på dagis. Igår va hon själv någon timme och idag ända från 9-14. Fort har det gått. Är inskolning bara en vecka nu. Tror att Isabelle verkar tycka att det går bra. Det e värre med mig som har sån separationsångest. Och inge kul när hon blev ledsen när jag gick. Erik och hon går på en varsin avdelning. Det har vi själva önskat då det e så tätt mellan de och de e tillsammans så mycket. Dessutom så blir det ju på skilda när Erik blivit fyra och ska till andra huset.
Mycket jag skulle ha gjort, men inte så mycket som blev gjort.
Var dock och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Har ringt några av de samtal jag skulle. Idag va jag på massage. Sen hade jag en trevlig date med Linda. Efter det hämta jag barnen, vi handla lite på Ica. Fixa iväg bokföringen. Klippte lite gräs. Anders gjorde pannkaka. Sen va vi till Malin en sväng. Efter det va vi ute en liten stund. In och duscha barnen och de lade sig snällt och somna! Har kollat på Idol och nu blir det sängen!!

Inga kommentarer: