söndag 26 april 2009

Det håller i sig...

....med dåligt bloggande...Och jag tror minnet har börjat bli dåligt med..kommer liksom inte ihåg så mycket vad vi pysslat med sen sist...I torsdags va ja till stan en sväng själv. Sen va Anders till stan och rökdykte. Jag och Erik gick på 5 års kalas till Lovisa på eftermiddagen...Fredagen va vi ute så mycket som möjligt..hade köpt lite ute leksaker åt Erik..men det va ganska bortkastat när pappa starta sexhjulingen...han e helt tokig i den...sådan far..sådan son... Börjat kratta på gården...men än är det mycket kvar...Lördagen tillbringade jag sammanlagt 3 timmar i en bil utan AC, va på en årsstämma för bygdegårdanasriksförbund i uppdrag av Orrgården...kunde ju ha gjort någe roligare när det va så fint väder..men samtidigt fick jag va i från Erik och sakna han lite....:P Kan faktiskt känna att det e lite skönt att va själv ibland...Idag har vi varit på vägmöte..umgåtts med Malin med familj lite. Varit och premiär grillat med Ove och Anneli..de kommer snart hit och vi ska kika på film...undrar om jag kommer att hålla mig vaken:P Ha det bäst!

Inga kommentarer: