fredag 3 april 2009

Så var det fredagkväll...

..vilket betyder att jag inte skrivit här sen i lördags...kommer därför en uppdatering..
Söndag: Trött och orkeslös..men på eftermiddagen grillade vi korv och kolbulle ute på gården. Ove stod för stekningen av kolbullarna och de va goda:) De som va här va Jutman, Sandra, Anneli, Ove och Lars. Sen va ju vi ute och även Oskar och Peter. Erik gick sina första steg i skor, medans jag höll i men ändå... Det va mycket trevlig eftermiddag.
Måndag: Då tog vi och for till kövra. Plockade upp Ullis och Hampus hos Eline. Sen va vi med Carro och Kelly hela eftermiddagen. Blev bjudna på både mat och fika. Prata om allt möjligt:P Trött som vanligt men det va trevligt.
Tisadag: Då va vi till Myrviken och umgicks med Jessi, där blev vi bjudna på lunch. Va ute och gick en liten sväng så Erik somna i vagnen och sov som en stock i över två timmar. Efter det va vi och kolla på kläder hos Helen som säljer kläder för capricollection. Hitta en klänning/tunnika och en t-shirt. Klänningen ska jag ev. ha på bröllopet.
Onsdag: Pissdag...trött...orkeslös och mycket gråt...
Torsdag: En leka med kusinerna dag. Tror att de lekte med varndra mest hela dagen förutom när Erik sov middag, och han sov faktiskt två timmar. K-E och A-H var här och fika med. På kvällen bar det iväg på föreläsning med Mia Törnblom..nu tänker säkert endel att jag har ju redan vart på en...och det e sant...mycket va samma saker som sist. Men eftersom jag har kännt mig så låg och trött så var det helt rätt att fara...så nu kanske det blir nya tag att jobba med mig själv. Ska inte skriva kanske för nu ska det ske...
Idag: Har jag och Erik varit på stan och lite affärer ikring. Blev inhandlat en rullgardin som också blev uppsatt nu innan Erik la sig, så vi får se om den har någon effekt.Handlade faktiskt ganska mycket smått och gott till Erik...en potta, 2 st olika bollar, 3 cd skivor, handskar, 1 par gummistövlar, ett par gympa skor ( som jag tänkte han skulle ha på bröllopet), ett par bilar tofflor/foppisar, en bilar pyjamas och en skjorta (som e lite stor)..tror att det va allt:P Hämtade Jenny på lillänge och hon hjälpte mig att handla mat, snacka om att det va uppskattat...Erik sov inget på hela dagen förrän vi åkte hem, men var ändå på strålande humör..svängde bort till Bölåsen en sväng när vi kom hem...det va trevligt...
Hoppas på att få fara in något själv på stan nästa vecka så man kan kolla på lite grejer till sig själv, som ej blev gjort...sen skulle jag hittat en skjorta till Erik som han kan ha på bröllopet...får se när det blir...
Nu har jag i alla fall uppdaterat mig lite...så nu får det va nog för ikväll...

Inga kommentarer: