lördag 15 augusti 2009

Resterande av veckan...

Onsdag: Marit va upp och låna Erik på morgonen/ förmiddagen, så jag fick ligga och vila/sova med Isabelle. Sånt e guld värt! Maria.K var hit en sväng och det va väldigt uppskattat! Sen va det mest massa fix hemma och inne. Gjorde Chile con carne till middag och det blev så mycket att jag kunde bjuda upp Marit med familj, kändes skönt att kunna göra något tillbaka. Inte för att barnen verkade så förtjusta i maten, men hoppas att Marit slapp laga någon middag i alla fall:P Hasse och Angela va hit och titta på Isabelle och hon fick en body och ett par byxor av dem. Väldigt trevligt att ha dem på besök:)

Torsdag: Anders gick av sin jour, så det va ett stadsbesök med mat inhandling planerat. Men hur det än va så skulle Anders visa han som jobbar åt oss vart tinget ligger (varför han skulle på tinget orkar jag inte skriva ner här) Men i alla fall så trodde jag att han bara skulle visa vart det va och sen att vi skulle handla, men han blev kvar där inne Anders med...han tyckte det va så intressant och efter att jag underhållit barnen över en timme i bilen, innan Anders kunde kläcka ur sig att han ville va kvar. Så for jag och storhandla med båda barnen själv och va ganska arg på min man.

Fredag: Skit dag...bråk, huvudvärk och gråt....helt kass dag...vi glömmer den

Lördag: Alltså idag. Förmiddagen damsög jag och gjorde en kladdkaka. Plocka ihop en ikeagarderob som Elin kan ha med sig till Norge. Birgitta och barnen kom på besök och hade en body till Isabelle med sig som gröt:) Efter att de farit åkte jag och barnen till Bölåsen för att säga hejdå till Tim och Elin, som under morgondagen flyttar till Tromsö:) Blev där ganska länge. Fick mat och allt, så oss va det inge synd om. Sen for vi och hämta Anders och till hans föräldrar för att han skulle kunna äta sin mat och sen tillbaka och pressa buntar. Efter det for jag hem med barnen, natta Erik och fortsatte med städandet. Anders hjälpte också till lite när han kom hem. Nu måste jag passa på och gå och lägga mig. Bilder ska jag lägga in snart...lovar...vet att det e super tråkigt med en massa text och inga bilder....men skriver ju mest för min egen del...eller hur var det nu då...får återkomma om det och lite annat som jag har tänkt skriva om, men som ej blivit av....en annan dag....

Inga kommentarer: