lördag 1 augusti 2009

Så var det helg då...

så det blir en uppdatering vad som hänt sen sist...
Onsdag: Då tog jag tvilling/syskonvagnen och traskade upp till lekplatsen på Oviken skolan, där Carro och barnen, plus Sandra och Stella möte upp. Där åktes det rutchkana, lektes och fikades. Sen började vädret se ostabilt ut, så vi traskade hem. Erik fick sova och jag försökte vila, men Isabelle ville inte sova. Sen for vi till Carro och barna på eftermiddagen och blev bjudna på mat och det lektes.

Torsdag: Då kom Linda och Malin & Alfred på besök. Det va mycket trevligt. På eftermiddagen for vi och hälsa på farmor, farfar och faster. De hade varit till oss kvällen innan när vi inte va hemma så jag lova och fara dit. det va mycket uppskattat.

Fredag: Sov jättedåligt på natten. Isabelle va vaken hur mycket som helst. Tror att vi löste problemet på morgonen, hon hade en jättesnorkuse i ena näsborren som jag fick ut på morgonen...Hade läkartid i stan 14. Carro och barnen va här innan och lekte. Sen körde jag Erik till farmor och farfar. Va tänkt att åka på utförsälljningen på fryshuset och gå och kolla knallarna i badhusparken. Men orkade inte. Sen ringde Ida, som va i stan, så träffa henne hos Annichen och Jocke istället och sen åkte vi hem. Va helt slut och vila en stund när jag kom hem. Sen va jag bjuden på filmkväll med Sandra och Anneli, orka med nöd och näpe ta mig dit och kolla på filmen. Nyaste Harry Potter, den va värdelös:( Eller den gick att titta på, men mer var det inte.

Idag: Har jag haft besök av två gamla klasskompisar från Torsta. Sara och Helena. Det va jätte trevligt. Sen har jag lagat mat med två barn ikring mig, nu somna Isabelle efter ett tag, som tur va,men kände mig lite duktig...matlagningsnivån här är ganska dålig annars. Idag blev det lax, potatis och sås.

Isabelle har ju fått mer saker sen sist:
Body och syrumpor - av Jessica och Erik
Spjälskydd - av Malin, Richard, Lovisa och Alfred
Body och leksak - av Sandra, Fredrik och Stella
T-shit med hello kitty och tights, och ett jättefint kort - av Linda med familj
2 st bodysar, 2 st strumpbyxor, en tröja och byxa- av kusinerna med familj.
Fleecefilt - av Forsankers
Nalle Phu åkpåse och en tröja - av Sune och Ingrid
En jeansklänning - av Elin, Frida och Tim

Ska gå och kika hur länge Anders e tänkt att snickra i kväll...

2 kommentarer:

Anonym sa...

De va väl någe mer hon fick när vi sågs också va? :( Nej jag bara skoja:) Inte så lätt att komma ihåg alla;) De var jättekul att träffa er iaf! Hon e så jäkla söt! Puss och kram från ida.

GöLLaN sa...

Vill se mer kort=)