måndag 16 april 2007

Helg vad är det?

Ja det blev inte mycket vila i helgen. Fredag var det inflyttningsfest hoss Jessi, mycket trevligt!
På Lördag förmiddag kom Ida och Arvid och hälsa på! Mycket roligt eftersom vi ej setts sen innan jul. Arvid kutar för fullt nu. Sen var det barnvakt på eftermiddagen kvällen.
Söndag ja då for vi in till stan Ida, Arvid oc Jag. Vi var och häls på Oskar och Marit. Oskar och Arvid lekte snällt ibland och slogs ibland :)
Sen trodde jag att jag skulle vara barnvakt, men det blev att hjälpa till i resturnagen istället, stressigt och tröttsamt.
Sen var det måndag och jobb igen. Har inte varit så trött som jag var igår på väldigt länge, kändes nästan som jag var sådär sjukligt trött. Måsta gå undan en sväng på jobbet och när jag kom hem lagade jag mat och däckade i sängen.
Tog mig i alla fall upp och iväg och träna fotboll. Vissa dagar undrar jag om det är någon mening med fotbollen, jag suger ju lindrigt talat. Men de som är med och tränar i damlaget har stort överssende och har ej sagt något än... men de kanske klagar i det tysta.
Ska i alla fall spela match på Söndag, får se hur det går. Sträckte mig på träningen igår, fast det lär ju gå över...är träning i morgon igen, är lite orolig då Jonne sa att det kommer att bli några grispass framöver. Jag tycker att alla pass har varit jobbiga. Måste ut och springa så konditonen kanske förbättras. Anders har också en del förslag på hur jag kan förbättra konditionen i sängen :)
Vi hörs om inte allt för länge hoppas jag:)
/ Trucha

Inga kommentarer: