fredag 20 april 2007

TRÖTT!

Trött, ja det är det rätta ordet att beskriva den gångna veckan med.
Har varit konstant trött. Men har fattat ett stort beslut. Jag slutar på min arbetsträning idag den 20 april. Känns jobbigt att lämna alla barnen och den trevliga personalen. Men känner att jag inte vill jobba 8 timmar om dagen och ändå få lika lite betalt som när jag var där två timmar om dagen. Har mycket annat att göra också. Plugget ligger jag efter i och ska skriva ett stort arbete i Engelskan, måste få den klar nu, har hållit på till och från i två år med den, plus att jag vill läsa klart psykologin. Sen har vi ju helgbarn på helgerna. I helgen är både N och A här, plus Jocke. Så nu blir jag en helt vanlig arbetsökande. Ska iväg på något avslutnings / avstämnings möte med försäkringskassan och arbetsförmedlingen på måndag.
Ångestladda dag med alla farväl, men jag kommer att svänga förbi på måndag för att säga hejdå på riktigt. Fick en fin bok av alla i förskoleklassen som målat en varsin bild till mig, ja det var svårt att hålla ögonen torra. Plus att jag fick tre fina muggar och tårta av mina kära kollegor. =) Då var tårarna framme, men jag kunde hålla dem under kontroll.
Har tränat fotboll trots tröttheten, känns bra och som ett måste, eftersom jag ska spela min första match på söndag.
/Trucha

Inga kommentarer: