tisdag 25 mars 2008

Tiden går..

Tja!
Ja tiden bara försvinner iväg när man har smått. Man tycker att det ska ju finnas en massa tid, små barn bara äter, bajsar och sover...Men saken är den att de gör alla de där sakerna väldigt ofta. Plus att man själv är ganska sliten, av amning osv. Men vi har i alla fall världens snällaste baby. Han sover mest 6 timmar på nätterna och gråter väldigt sällan. Om jag tar för lång tid på mig att ta fram maten kan han bli lite tjinkig och förbannad. Det har han efter sin far..:)
Påskhelgen har inneburit besök. På lördagen kom mamma och hennes kille upp, de stannade till Söndag förmiddag. När de hade farit kom Anders 2 och Jocke från järvsö, med ett så gigantiskt påskägg att vi kommer att ha godis till midsommar!! Plus att vi fick en stor slant pengar :)
Mamma hade köpt ett fårskin, som jag önskat och en nalle, en filt och påslakarn till spjälsängen.
Sen igår så kom svärföräldrarna på besök och sedan bjöd de på jättegod mat..:) Väldigt välkommet!!
Lilla syster ska komma och titta på underverket idag..:)
Har bihålsinflamation igen, fick det efter förlossningen, så jag går på penecillin, ok i morse vaknade jag och såg ut som en prickig korv!!!!
Som vanligt e det dömt att misslyckas att få tag på läkare, men ska försöka efter lunch..
Appropå lunch, nu tror jag min underbara Erik har vaknat och vill ha lite mat..:)
Má höres!!
/Emilia

Inga kommentarer: