söndag 30 mars 2008

Vilken helg det blev!

Tja!
Förra veckan var ju syrran hit och det var jättemysigt, hon var här från tisdag till torsdag.
Sen ringde pojkarna på torsdag kväll och frågade när de fick komma till oss... Och jag kunde visste inte vad jag skulle säga utan frågade när de ville komma och de ville så klart komma i helgen... Jag kunde inte säga nej...
Samma kväll fick vi meddelande att P och M fått en flicka!!
På fredagen hade jag tänkt mig att kanske gå en sväng på stan, men det insåg jag snart att jag inte skulle orka. Erik har ändrat sina sov rutiner...nu mera somnar han vid 21-22, vaknar 02-03, somnar om vaknar 05-06 och sen små sover han bara typ till 8. Men han e fortfarande väldigt snäll!!
För att återgå till fredagen så for vi in tillsammans och gick på barnenshus och införskaffade lite grejer som behövdes och lite presenter... Sen hämtade vi pojkarna och for hem. Anders fixade middag. Va ut och skulle seminera en kviga, det gick skit på kvällen när anders var i föuset.
Lördagen var jag, zeb och E ute och gick i alla fall. Jag lagde middag i alla fall. Och var var till föuset igen och skulle seminera samma jävla kviga, men nej det gick skit nu med. Andrei hjälpte till med Erik, och så gjorde jag en lager översikt också över vad som fanns kvar. Trött...trött
Idag har besöken avlöst varandra bokstavligen. E och F kom först och blev tvungen att följa mig på affären och handla.:) Erik fick en söt body och blommor av dem..:) När de fikat och farit kom Moch H. H hade jag typ inte träffat på ett år tror jag och hon hade med sig present till Erik, så gulligt. Så kom pojkarnas mamma och fika och hämta dem. De var faktiskt fantastiskt snälla och lättsamma med Erik och över huvud taget...:) När de var på väg att fara ja då kom svärföräldrarna...men de blev inte så långvariga...
Ja måste nog passa på att lägga mig och sova nu... de snodde ju en timme av en i natt också...vad e det för himmla mening att ställa klockan fram och tillbaka!?
/ Trucha

Inga kommentarer: