söndag 7 december 2008

Så var helgen slut...

Vilket inte brukar innebära någon större förändring för oss, men i morgon ska jag jobba i Hackås.
I fredags fick jag äran att fara till stan själv:) Meningen va att jag skulle gå med Monica, men hon han bara gå en väldigt liten stund eftersom hon skulle hämta sin bil. Fick i alla fall en hel del klappar klara, även om de inte är inslagna än..för det har jag inte orkat än:P Klockan 14.30 hämtade jag pojkarna och sen bar det av hemåt anders hade lagat tjockpannkaka och det va super gott.
Igår for vi in till stan och kolla på bilar på Ivars bil, sen va vi en sväng på jamtli julmarknad. Dit kom Syrran och hennes kille Nico med. Kalt och lite bråttom va det som vanligt..Anders skulle ju hem och mjölka.
Idag har vi också varit och tittat på bil, fast i Häggenås och hos en privat person och så lämna vi tillbaka pojkarna. Är sååå trött bara...
någe mer skrivet blir det nog inte nu...kanske..blir det någe mer skrivet sen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle skrivit att du varit på glögg hos mej! :( Skönt å ha nästan alla klappar klara..:)
/Monica

Trucha sa...

Trode att jag hade srivit det. Sorry;P