torsdag 15 januari 2009

Det är väl dags...

att sluta be om ursäkt för att jag skriver så sällan och antingen se till att göra det eller inte:P Tror att en orsak e att om jag inte skriver varje dag, vilket jag tvivlar på att jag kommer att göra, även om det ska bli bättre, så så bra tror jag inte att det blir:P Men då blir inläggen liksom så långa och det är så mycket jag vill få med:P Visst det är mest för min egen skull, men e ju kul om det e någon som tycker att det e intressant att läsa med:P
Men denna vecka så jobba jag några timmar i oviken på måndagen. Sen städa vi bort julen, förutom julgardinerna. Igår va jag till satn och uträtta ärenden och handla på eftermiddagen
Idag har jag jobbat i Kövra 8-16.30, mycket kul, förutom kylan:P
Erik han ålar sig fortfarande fram i en väldig fart, sätter sig upp och drar sig upp till stående. Och gissa om han blir stolt när han tagit sig upp;) Min sötis! Han skrattar åt badrumsfläckten när man pekar på den och säger fläckt, han har även försök sagt fläckt, tror att det e ordet som e roligt, fast ännu roligare när man pekar på den:P
ja nu ska det inte dröja allt för länge till nästa gång hoppas jag:P

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Saknar er verkligen<3 Vad kul det där med fläkten.. Det vill jag se när jag kommer nästa gång. Kram på er<3