onsdag 21 januari 2009

Trött med stort T:P

Ja idag öppna jag på dagis och det gick jättebra. Men har sovit dåligt, först vakna Erik vid två, det va Anders natt. Men han vägra ge han välling och tyckte att det va mitt fel att han vakna och ville ha mat för att jag hade gett honom välling när jag hade han någon natt innan. Så då fick man hålla i sig i sängen och lyssna på den gråtande pojken:( Sen klev Anders upp och gick dit efter vad som kändes som en evighet. Jag frågade då när han gick om han i alla fall gett han vatten, men inte änns det hade han fått. Då fick han gå tillbaka och ge han det, sen somna han. Men då hade han säkert hållit på fram och tillbaka i 45 min. Sen när jag äntligen somna om drömde jag en jobbig mardröm. Så när klockan ringde va jag helt slut:P Men tog mig i väg på jobbet och tycker väl att det gått helt ok. Så va jag på inskrivning hos barnmorkan idag:) Efter det och när jag hade kommit hem orka jag bara mata Erik sen däcka jag i sängen:/ Lite dåligt samvete har jag för igår han jag knappt träffa Erik alls på kvällen eftersom jag hade stängning och så va jag en sväng till Carro och till Conny. Men jag va ju med han på morgonen innan jag for, fast idag har det ju också blivit lite:/ Hade lite dåligt blodvärde med,så ska börja äta järn. Det gör ju också att man blir trött. Efter min tupplur så åkte jag på ica. Vi hade nästan helt slut på blöjor, brukar inte köpa på ica myrviken, de är så mycket dyrare än stan, fast de nu sänkt så de bara skiljer 16 kr. Förut skillde det 40 kr per paket. Libro blöjor pratar jag om. På affärn träffade jag Eva och vi stod och prata en bra stund med varandra:) . Nej nu ska jag mysa lite med Erik innan top model 11, för då ska han sova:P

Inga kommentarer: