lördag 24 oktober 2009

Är kvar ett tag i alla fall...

så får vi se hur det blir i framtiden:P
Veckan som gått har som sagt mest bestått av inskolning på dagis. Vet inte om det e det som har påverkat Erik, men han har bara sovit på dagen en gång denna vecka och e uppe på nätterna varvat med Isabelle. Men inte i natt som va tack och lov. Men då har jag ju haft så himla ont i huvudet och ryggen sen i mitten av veckan och det har bara blivit värre och värre. Va meningen att jag skulle på massage igår klockan 12 här i Oviken, men sen hade det kört ihop sig för henne och sen skulle jag dit 12 idag, men då fick jag sms, i morse att hon va sjuk. Trodde jag skulle dö och kolla runt på internet och ringde några i stan, men inte många som har öppet eller har tid samma dag som man ringer:S Då ringde jag M.L och hon hade numret till en underbar människa som jag ringde och berätta hur det va för och som sedan kom hem hit till mig och masserade mig, nu var det ingen njutningfull och skön massage, men välbehövlig, kände mig groggy men som en ny människa när hon va klar. Tack underbar människa!! Blir en dagens ros i ÖP tror jag.

Såg tyvärr nyheterna igår...jag vet inte om jag e barnslig eller vad jag är, men jag har bestämt mig sen länge förut att jag ska inte titta på nyheterna, då det e bara elände varje dag man får höra...visserligen e det den värld vi lever i , men jag behöver inte tänka på all den hemskheter som de säger och vill inte att det ska bli så att jag tittar och det inte berör för att man e så van... Man blir bara arg, ledsen och frustrerad av vad man hör..Urs!
Bara genom att läsa Öp så är man där och fattar inte hur lilla delen av världen som Östersund är och hur den funkar egentligen..helt sjukt många saker, inte därmed sagt att allt e dåligt här...men tar upp vad jag tycker är fel i ett annat inlägg, detta blev långt nog utan bilder:S

Inga kommentarer: