måndag 26 oktober 2009

Gräsäkna till fredag.

Japp igår kvälldrog Anders till sandö igen. Klart jag saknar han och allt sånt. Men kanske kan lära mig att uppskatta lite ensam tid, e en person som i normala fall inte e ensam självmant. Beror nog på att jag har en enorm separationsångest. Helt ensam e jag ju inte. Har ju så klart barnen. Känns enormt skönt/bra att Erik börjat på dagis, så man får lite avlastning och kanske hinner göra lite saker med:P Idag medans han va på dagis va vi till Bölåsen och hälsa på, blev bjuden på lunch och hade trevligt. Var lite nervös över att Erik har ju bara sovit en gång på dagen sen han börja inskolningen och hur det skulle gå idag när han skulle va till 14. Men han hade somnat så bra i vagnen och sovit bra. Super skönt!! Sen blev det besök hos Carro och en sväng till svensta:) Nu har jag lånat Oves bärbara dator, stort tack till han!! Den e mycket snabbare en våran och jag slipper sitta inne på kontoret, nu när jag e själv, skönt:) Har gjort endel nyttiga grejer vid datorn med. Hoppas kunna uträtta endel saker i morgon. Isabelle har börjat sova bra...peppar peppar. Så kanske bäst att jag sover jag med, annars lär jag se ut som hon på bilden gansk snart:P Natti natt!

Inga kommentarer: