onsdag 21 oktober 2009

Lägga ner blogg?

Hade en bra helg med grabbarna. Besök på lördagen och skogsutflykt med lek på söndagen. Sen börja inskolningen på dagis på måndagen och det har gått bra. Visst e det lite grejer som inte går som man vill, men tror att jag, även andra ställer lite för höga krav på Erik utan att tänka på det med tanke på att han e så stor, 95 cm lång och 19 kg, fast han e ju bara 1,5 år. Kursen starta igår...men struligt till tusen va det. Men känns osm det löst sig till det bästa. Har funderingar på att lägga ner bloggen....har börjat skriva enbart för mig själv istället och har ingen anning om vem som läser här, kanske inte e någon längre, så då e det ju ingen idé att skriva här.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att Erik har börjat dagis, hoppas att han tycker det själv oxå.
Jag tycker inte du ska lägga ner din blogg om det inte är så att du känner att du inte har ork.
Ibland skriver man ofta och ibland mera sällan men jag tycker inte det gör något, så är det nog för oss alla (jag skriver SÄLLAN).

Lycka till med kursen och hoppas att vi ses snart.

/Kram Linda

Emma sa...

Jag läser :-) Tycker det är kul att följa er.
KRAMKRAM

sandra jörgensen sa...

Hej! Jag läser din blogg och det vore tråkigt om du la ner den!
Massören Mona är en kvinna som kommer hit på jobbet 1 gång i månaden, vet inte vad hon tar för pris egentligen men vi här betalar 100 varje besök och får tillbaka det sen om vi skickar in kvittorna. Hon är en utbildad och toppenduktig! Vet inte hur hon gör med massagen utanför mitt jobb, vet att hon jobbar heltid med det men inte hur/vart. Har du ont tycker jag verkligen att du ska kosta på dej! Det är värt det. Kram Sandra

Ida sa...

HEj.. Ja följer din blogg och tycker de är jätte roligt och se hur ni har de där uppe ;) //Ida

m-mammatill2 sa...

Har också haft såna tankar, mest egentligen eftersom det känns lite ovisst vad man skriva och inte..eftersom det kommer ut på internet. Men jag kanske är nojig, jag vet inte. Tror absolut att du har läsare iallafall! Så du kan väl ha kvar den, o skriva bara när du känner för det själv..?

Anonym sa...

Jag läser faktiskt också:)

Emigranten maria

annica sa...

Jag läser:)

Anonym sa...

jag läser också emilia! Lägg inte ned!
kramis från ida L

GöLLaN sa...

Neje EMilia du får inte lägga ner =)) ja gillar ju att läsa så jag vet vad ni pysslar med=))!

Puss Ullis

anna sa...

lägg inte ner din blogg söta, det är liksom kul för mig att läsa vad du har för dig!
/Anna o

Anonym sa...

jag läser oxå!// Annichen