fredag 22 januari 2010

För spännande...

tittar just nu på Johan Falk-Vapenbröder. Men just nu e det för spännande, jag kan inte titta:S Idag har varit en dag med många besök. Först och främst gör Ulrika nu praktik hos oss sen förra fredagen, och det e bara fredagar. Denna fredag kom även hennes lärare hit för att titta på hennes praktikplats. Innan hon åkte kom Sandra förbi en sväg.
Jag strula till det med Erik så att jag fick känna mig som världens sämsta mamma och hade en lååång kamp med honom. Men allt blev bra till slut. Eller i alla någorlunda i alla fall.
Nu e filmen slut..då kan jag pusta ut:P Efter att Sandra varit här en sväng kom Jessica hit och va här tills jag for till stallet. Hon va så snäll och hjälpte mig en massa, tusen tack!!! Hoppas bara att vi inte skrämt henne så att hon inte kommer hit igen.
I morgon ska vi på revy. Har bestämt med syrran att hon och hennes kille ska ha båda barnen. Mycket nervöst och många tankar om det har det varit, men hade liksom bestämt mig för att det ska gå bra. Vad händer då, jo Anders tvekar och tror inte att det ska gå bra...hjälp, vad gör man!?

1 kommentar:

m-mammatill2 sa...

Vi har ju också kunnat tagit barnen.. Det är bara att säga till om ni behöver oss. Sen det där med Erik var nog mitt fel, som lovade honom att gå ut...