lördag 23 januari 2010

Östersundsrevyn..

Första delen av dagen bestod av att ta hand om barnen, damsuga, packa, duscha. Meningen var att syrran skulle ha båda barnen medans vi var på revy. Men med tanke på min tvekan igår och att Marit kom med erbjudande att ha dem. Jag nappa på det eftersom Isabelle känner dem lite bättre än syrran, så hon fick stanna hos dem. Erik han fick åka till syrran, för han prata inte om något annat än moster, sen Anders sa innan han gick ut på morgonen att han skulle få åka till henne.
Det gör inget annat än jävlas för Anders, men vi kom iväg och gick på revyn. Trodde att vi skulle passa på att äta middag ute med, så det gick bra för barnen hos deras barnvakter. Men det gick man misste om för gubben skulle hem..ja vad är väl en middag ute..mot rester??
Erik fick rida på Morgans rygg över halva frösön och åka snowracer efter hunden.. så han va nöjd:)
Mindre nöjd var han väl hemma, trött, hungrig och ej samarbetsvillig. Men det löste sig till slut och nu sover båda. Borde jag göra med, men sitter som vanligt och väntar och hoppas att gubben ska komma in, som de flesta kvällar den senaste månaden, igår kom han ju i alla fall in före 21...första gången på länge...men nu e klockan efter 22.... Nu hör jag steg och mannen e inne!!!:)

1 kommentar:

Ida sa...

Inne vart då om man får fråga hehe!!! Nej fy vad ful jag vart i munnen nu då!!:)Var de bra???... JA Revyn mena ja förstås!!:)