måndag 19 april 2010

Fre-Mån

I fredags va vi och hälsa på C mest hela dagen. Lördags så var det kalas i månsåsen för Martin och Malin. Sandra följde med mig och barnen dit. Jättegod smörgåstårta va det och jag tror att det va säkert 20 st olika sorters kakor med! En snabb sväng va vi till Anneli, där kom Erik på att han ville till farmor och farfar eftersom Nathalie var hos sin. Så vi åkte dit och jag kolla om han ville stanna där och det ville han. Men jag han bara en snabb sväng på affärn, så ringde karin. Erik va inte glad alls och det var bara att fara och hämta han. Igår söndag tog jag och malin oss äntligen ut och red. Det va så kul, förutom vädert :( Sen tillbringade vi mest resterande av dagen hos Malin, Isabelle hon sov gott i vagnen. Erik fick en jätte rolig flodhäst i båt som man ska ha i badet. Så på kvällen tjuvlånade vi badkaret nere och gissa om det va en gosse som va glad?? Idag så börja morgonen med utsläpp av hästar och mockning. Sen kom Carro och Kelly en snabbis. Isabelle sov ca 40 min. Erik sov lite mer en en timme och under tiden han Ullis, hampus och Maja komma. Så jag väckte Erik, inget smart drag visade det sig. Han va helt omöjlig hela eftermiddagen. Körde Ullis med barn till kövra. Sen har det inte varit griniga barn fram till 20 när båda äntligen sov. Isabelle hon sov enbart de 40 min från 6 i morse!! Nu håller vi tummarna för att de sover hela natten. Nästa sängen!!

Inga kommentarer: