fredag 2 april 2010

Väldigt länge sen..

Jag tror att det varit bloggkoma, eller koma överhuvudtaget. Just när vi började se ljuset på tunneln i förkylningsträsket. Men nej, då tar det om :( Vi e smått förkyld allihop. Erik har inte varit på dagis på hela veckan. Har även drabbats av en svacka, av bitterhet, men det verkar ge med sig i alla fall.
Lite possetiva saker har ju hänt med:
  • vann en toblerone på 4,5 kg
  • hade en jättetrevlig söndag ute hos Malin med familj förra söndagen.
  • Haft besök :)
  • Klistrar upp Cars väggdekaler på Eriks rum
  • Anders har renoverat klart rummet innanför sovrummet. Och det blev Isabelles rum :)
  • Var till Ikea med Sandra, Carro och Marit
  • Köpte ny säng på Ikea, som e på plats idag!
  • Mamma och Håkan kom hit idag!
  • Mina barn gör ju framsteg hela tiden och är helt underbara ( även om det e jobbigt på nätterna och nu när de e extra gnälliga)

Nej nu ropar min nya säng på mig!! Kommer i alla fall lite bilder på mina små älsklingar!

Hej mamma!




Fika pause på bron :)

Skulle så gärna vilja gå ;P

Snygging

sötis





1 kommentar:

Ida sa...

Gud vad stora dom blivit:)
Måste komma på besök nåt när ni piggnat på er! Krya på er!
Många kramar! / Ida