onsdag 7 april 2010

Påsken och magsjuka :(

Ja i fredags så kom mamma och Håkan upp. De hade med sig födelsedagspresent till Erik. Han fick en Mackbilbana!! Han tyckte jättemycket om den. På lördagen for vi alla en sväng upp till kusböle och fika. Det va mycket trevligt. Mindre trevligt har varit att jag varit så trött och grinig. Vill ju va trevlig när man har besök. Påskmiddagen som va tänkt blev inte som den va tänkt. Hade tagit fram en skinka som vi hade i frysen sen jul. griljerade den. Men efter att jag skurit i den börja jag ana oråd, tar fram förpackningen och mina befaringar bekräftats, det va en okokt skinka :( Så det blev ingen sådan på påskmiddagen. Syster och hennes kille Morgan kom hit de också.
Söndagen for jag, barnen och mamma till Bölåsen och hälsa på. Titta på valparna och fick mat och fika. På eftermiddagen åkte mamma och Håkan hem.
Måndagen tillbringades i kövra hos Carro med familj. Där vi blev bjudna på korv, fika och mat! Tusen tack!
Tisdagen / igår. Va Erik på dagis. Sandra kom och hjälpte mig först med att passa Isabelle när jag fixa hästarna. Sen att sortera barnkläder och stöka på hela dagen. Så kom överraskningen när vi skulle äta middag. Erik spyr en kaskad över golvet och sen e det kört. Klockan 23 igår var det min tur. Jag och Erik tillbringade natten på soffan. Jag sluta väl springa på toa vid 6 i mårse. Så idag har jag varit liggande mest hela dagen, känner mig överkörd. Fattar inte, varför blir vi sjuk hela tiden?? Anders han säger att det beror på dagis, och ja visst e det mycket smitta på dagis och det e säkerligen därifrån det kommer, men varför??? vad ska man göra??

Inga kommentarer: