tisdag 13 april 2010

Sjukdommarna ersätter varandra :(




Magsjukan har ersatts av förkylning. Feber, snor, hosta och gnäll har mestadels av veckan bestått av. I måndags följde i alla fall Sandra mig och barna till stan. Det blev byte av skor åt Erik. Toffler, gympaskor, 2 st stövlar var av ett par blixten (cars) Uträttade av två ärrenden åt Anders. Storhandling på Ica maxi blev det med. Stort tack till Sandra! Blev en liten sväng med Pålvar på plan i söndags. Sen har jag i alla fall varit dit en gång om dagen. Men tyvärr ingen ridning. Nu har Anders jour tor - söndag, men vi får se om det går att fixa i helgen. Har ju andvänt mitt present kort på klippning med :) Va på möte ang Orrgården igår. Lite struligt som vanligt, men tro på att det kan bli bra så småning om.
Idag va vi till svensta. Sandra ställde upp och hjälpte mig med barnen när jag va till BM. Vet inte vad vi skulle göra utan Sandra! ;) Ikväll va Jenny. K här och vi fixa ihop en bra text till Orrgården!

Inga kommentarer: