torsdag 8 mars 2007

Har man någonsin varit till stan utan att göra av med en enda krona?
Nej det är omöjligt eftersom resan dit kostar, parkering kostar.
Men det är ju ett val man gör själ oftast att åka dit. Så då får man stå för det själv.
Sen är det otroligt roligt att shoppa..eller är det det!?
Ja jag var alltså på stan, inte bara i går utan i förrgår också. Plånboken blir inte så glad på mig, men den blöder ialla fall inte.
Sen är det ångesten, skulle man ha köpt det där eller skulle man inte?
Nu till helgen är det Gregorie marknad också..farligt farligt för såna som mig som älskar marknader.

Mötet jag skulle på blev inställt. Jag har aldrig kännt sådan förtvivlan och irritaton över att ett möte blivit inställt förut.
Men det här mötet var ju viktigt, så jälvla viktigt!!!
Nog för att det blev ett nytt datum satt, men inte förrän den 20 mars!! Det är tolv jälva dagar dit!!
Här jobbar man och sliter och vrider sina händer och sliter sitt hår för att fixa matrial och vara förberedd när mötet ska vara och så blir det inställt!!!
Och inte bara en gång, det har flyttats en gång förut också!
Men det är väl bara att lugn och snällt vänta...Fast det är faktiskt mitt liv och min framtid som står på spel!!
Fy vad man kan bli less av ett enda telefonsamtal!
Tur att det är träning i kväll så man får avreagera sig!!!
/Trucha

1 kommentar:

Mia sa...

vad är väl tolv dagar av ett liv?
Men visst irriterande.
Kom ihåg att man alltid ska förvänta sg att det går åt helvete när man har med dessa oraganisationer att göra.
Då slipper man bli besviken...

Kram
Maria