tisdag 20 mars 2007

Ännu en vecka!

Jag vet inte vad jag gör, för tiden bara rinner iväg och nu har det nästan gått en vecka sedan jag var här igen, pinigt...men ska försöka skärpa mig!
Var sjuk som sagt i slutet av förra veckan, innan helgen. På fredagen hämtade Anders, N och A jag ställde mig och gräddade våfflor till middag, fast jag var sjuk...
sen på Lördagen bar det av in till stna, det skullle tittas på Enduro, något som skulle vara en jätte märkvärdig krosstävling, men som sög....Och väderet var inte vackert. Det var så dåligt arrangerat att man måste nog har varit krossfantast för att fatta något över huvudtaget.
Men vi var i alla fall där och grabbarna blev ganska nöjda. På Söndagen blev det inne dag till grabbarnas förtret, vi hade planerat att fara till Persåsen och åka bob, men när vädret var som det var uttryckte sig Anders så här " Jag tänker inte sitta på någon jävla plastbit i någon jälvla snöstorm" så var det slut på den diskussionen. Men vi fick besök så dagen gick i alla fall utan att grabbarna dog av trisstess.
Måndags var det jobb och räkna matte. Elektrikerna var äntligen hos oss, men de blev inte klar, suck, fast de gjorde ju så gott de kunde, det blir rolig att få träffa O igen när han kommer nästa gång, fast vi hinner nog träffas privat först.

Idag:
Ja idag var det äntligen det där mötet som jag blev så arg över att det var inställt förut.
Det gick väl bra på mötet, vet igentligen inte vad jag hade förväntat mig, men det gick ju bra. Ska fortsätta att arbetsträna, vilket är roligt och bra, men det ger ju inte så mycket klir i kassan. Men om man inte får något jobb och är arbetslös så får man ju ingenting.
Ska söka jobb aktivt under tiden. Så pluggar jag ju och har ett hem så det finns att göra alltid...
Ska skriva ansökan till skolan, det måste jag göra!
/tjollahopp och hejsvejs

Inga kommentarer: