måndag 26 mars 2007

Några dagar senare.

Försöker verkligen skärpa mig vad det gäller skrivandet, men när ingen komenterar det man skriver och man inte vet om någon ens tittar på det känns det lite meningslöst att läga ut sitt liv här. Fast man ska ju inte tro att man är så himla viktig heller, för det är väl för en egen skull man skriver blogg eller? För vems skull skriver vi blogg och varför skriver vi?

Vi ska ha barn!! Fick reda på det för två veckor sedan, men har inte velat gått ut med det. Fast nu vet nästan alla ändå, jag har inte kunnat hålla tyst, har längtat efter detta sedan jag var 15 år.
Jag har inte sett min älskling så glad någon gång som när jag berättade att han skulle bli pappa.
Vi var till barnmorkan tillsammans för första gången förra veckan. Då fick vi veta att jag var i / veckan, alltså 8:e nu och att det blir ett novemberbarn!! =)

Helgen var lugn, var till Järvsö och hämtade Jocke i fredags efter jobbet, e sesa på 40 mil, som tur var har vi vännen J som alltid ställer upp, hon följde och höll mig sällskap.
På lördagen kom Peter, Marit och Oskar och hälsade på, det var jätte kul! Men jag blev väldigt sliten och trött, förkylning igen, dessa jävla förkylningar. Det är min tredje på två månader, de har bara avlöst varandra hela tiden!

Humöret svänger från glädje till tårar på några sekunder, just nu måste jag gråta en skvätt och ta en dusch så jag kan gå på jobbet utan att skämas i morgan.
Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer: