onsdag 21 mars 2007

Solsken...

Tjo!
Idag har det varit underbart väder att vara ute hela dagen. Vi har varit på Frösöskidlek med F-3 :an Väldigt lyckad dag. Jag tog och lånade längdskidor jag med och ställde mig med rangliga ben på skidorna och for..tro det eller ej faktiskt frammåt, och en rejäl vurpa blev det också.
Eller jag kan säga att det blev många vurpor, både större och mindre, men inga ben brytna. Skam den som ger sig. Jag klarade av alla banor till sist, hoppade inte så högt i hoppen, men klarade dem i alla fall.
En härlig dag med mycket solsken och glädje.
Men varför kan inte humöret hålla i sig? Det är sååå jobbigt när man blir så trött att ögonen faller ihop av sig själv och man hamnar i en såndär himmla självömakan och ångest svacka och tårarna rinner, ja på mig gör de det jag kan inte hålle dem tillbacka.
Tack för att du alltid finna hos mig älskling!!! Skulle aldrig klara mitt liv utan honom!!
/Trucha the one and only

Inga kommentarer: