lördag 5 april 2008

April!!

Tja!
Ja och så var det april helt plötsligt!! Blev inte lurad något i alla fall.
Var till svensta på familjecentrum med Ullis och Hampus. Det va jättetrevligt väldigt många barn och mammor. Träffade äntligen C och M som jag mest bara pratat med på familjeliv annars.
Sen va vi och titta på P och Ms lilla flicka på kvällen, Oskar blev brydd när vi också hade en baby, lika som hans tyckte han..:) Han lekte som en tok med Anders, medans jag och M bytte babysar:)
Ja sen har det varit en seg vecka. Anders e förkyld och har varit sen i torsdags. Mina bihållor vill inte ge sig, e fortfarande täppt och har jätteont i huvudet typ varje dag och går på alvedon. Lilla Erik e också täppt i näsan och hade lite feber igår, tror jag. Plus att han har haft lite krångel med magen. Han sover 2-3 timmar i stöten nu på natten, men han e i alla fall snäll!!
M va äntligen hemöver och tittade på Erik, hon blev rörd till tårar och det e inte vanligt så jag tar det som en komplimang att hon tyckte han va bedårande, för det tyckte hon.Igår var det ett helt gäng med polare hit. B, O och A och M. Erik blir alldeles bortskämd med alla fina grejer han får:)
Idag har vi alla fall varit ute och gått. Inte för att jag går så himla långt, men jag går i alla fall och till och med Anders följde med idag, så vi var ute hela familjen. Såg C och hennes familj, men vi vågade inte närma oss eftersom vi e krasslig.
Martin fyller år idag så vi ska dit och uppvakta i kväll, även fast vi e krassliga,han har ju inga småbarn:)
Hoppas kunna lura i Anders lite sprit så det dödar bakterierna, har hört att det kan funka..:)
Ma höres om hur kalaset va!
/Emilia

Inga kommentarer: